Nick Knight jest jednym z najbardziej wpływowych foto¬grafów mody na świecie. Jego nazwisko stoi za ostatnią kampanię reklamową serii aparatów Canon Digital IXUS. Jest to pierwszy raz, kiedy Nick zgodził się fotografować kampanię reklamową marki aparatu fotograficznego.
„Totalnie ponadczasowy”
Ogólnoeuropejska kampania reklamowa nowego Digital IXUS 70 akcentuje jego zapierającą oddech stylistykę. Natychmiast rozpoznawalne, czyste i eleganckie linie oraz czarny pierścień wokół obiektywu, wyróżniający aparat, płynnie integrują się w trzy klasyczne zdjęcia Nicka Knighta. Drażniące, seksowne i pomysłowe potwierdzają, że Digital IXUS jest marką dla szukających aparatu o wykwintnej, czystej stylistyce.
„Celem tych fotografii było stworzenie atmosfery wyrafinowanego pożądania, umieszczającej IXUS 70 w centrum uwagi” powiedział Nick Knight. „Rezultat jest równocześnie nowoczesny i totalnie ponadczasowy”.
Teczkę z pracami Nicka Knighta przegląda się jak spis czołowych nazwisk świata mody. Nick fotografował kampanie dla Alexandra McQueena, Calvina Kleina, Christiana Diora i Yves Saint-Laurenta, a Kate Moss, Naomi Campbell, Brad Pitt i Uma Thurman to tyko niektóre z gwiazd, które pozowały przed jego obiektywem.
Canon Europe, Canon Consumer Imaging
Canon Europe jest filią japońskiego Canon Inc, wiodącego w świecie innowatora oraz dostawcy technologii fotograficznych i obrazowych. Canon Inc. został założony w 1937 roku i dysponuje dorobkiem prawie 70 lat badań i doświadczeń w opracowywaniu sprzętu optycznego.
Canon Consumer Imaging jest oddziałem Canon Europe, zajmującym się produktami foto-wideo, drukar¬kami atramentowymi i laserowymi, skanerami, rzutnikami, faksami oraz urzą¬dze¬niami wielofunkcyjnymi.
Dodatkowe informacje o Canon Europe można znaleźć na: www.canon-europe.com